Tarinapeliä-sponsorin käsikirja

Aika

-

Paikka

Hinta

41

Koulutuskieli

Tilausehdot

Tietoa koulutuksesta

Sisältö

OSA 1    SPONSOROINTIYHTEISTYÖN PERUSTEET 1. Sponsorointiyhteistyön kehitysvaiheet 2. Sponsorointiyhteistyö tänään 3. Sponsorointiyhteistyö osana liiketoimintaa 4. Sponsorointiyhteistyön määrittely 5. Sponsorointiyhteistyö markkinointiviestinnän instrumenttina 6. Sponsorointiyhteistyö tarinankertojana 7. Sponsorointiyhteistyön pääperiaatteet TARINAPELIÄ EXTRA: Liiketoiminnallista ajattelua sponsorointiyhteistyön taustalla Erilaisia näkökulmia sponsorointiyhteistyöhön OSA 2    TARINA-TOIMINTAOHJELMA 1. Sponsorointiyhteistyön punainen lanka 2. TARINA-toimintaohjelman kuvaus 3. Tutkiminen osana TARINA-toimintaohjelmaa OSA 3    TAUSTASUUNNITTELU 1. Nykytilan arviointi 2. Sponsorointiyhteistyön filosofian laatiminen 3. Organisointi 4. Budjetointi TARINAPELIÄ EXTRA: Sponsorointiyhteistyön filosofioita OSA 4    RÄÄTÄLÖINTI 1. Tavoiteasettelu 2. Kohdistaminen 3. Kohteiden valintakriteerien luominen 4. Kohteiden kartoitus OSA 5    INTEGROINTI 1. Kohteiden valinta 2. Yhteistyösopimuksen laatiminen 3. Toimenpidesuunnitelman laatiminen 4. Yhteistyösopimuksen toteuttaminen TARINAPELIÄ EXTRA: Kohteiden yhteistyökokemuksia Sponsorointiyhteistyön luovia toteutuksia OSA 6    ARVIOINTI 1. Analysointi 2. Raportointi 3. Jatkopäätöksen tekeminen 4. Kiittäminen TARINAPELIÄ EXTRA: Menestyksellisen sponsorointiyhteistyön avaintekijöitä TARINANURKKA Sydänliiton lounaskampanja Unileverin kanssa K-ryhmä jatkaa Nuoren Suomen pääyhteistyökumppanina KPMG:n yhteistyö Ateneumin kanssa Finnforestin yhteistyö Mikael Forssellin ja Tanja Poutiaisen kanssa LIITTEET Eräitä hinnoitteluesimerkkejä Tuotesijoittelu Televisio-ohjelmien sponsorointiyhteistyö Ohjelmayhteistyö Sponsor Strategi Finlandin tutkimuspalvelut Sopimusmalli: yrityksen ja yksilöurheilijan välinen yhteistyö Kansainvälisen kauppakamarin (ICC) sponsorointiohjeet LÄHTEET Kirjallisuus Asiantuntijakeskustelut Sparraus 184 s.

Kouluttaja

Huomioitavaa

Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy Marketing Finland Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.

Lisää Marketing Finland Academyn lisenssi ostoskoriisi tästä.

Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39€/kk/12kk tai 129€/kk

Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12kk tai 239€/kk

Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk

Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy yli 500 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia! Hintoihin lisätään alv. 24%.