Mediasta dataan. Mediatoimistoyhteistyön käsikirja

Aika

-

Paikka

Hinta

48

Koulutuskieli

Tilausehdot

Tietoa koulutuksesta

Sisältö

Alkusanat Johdanto 1    Markkinoijan rooli ja toimistokumppanit 1.1  Mediatoimiston muuttuva rooli ja datavallankumous 1.2  Mediatoimistojen kehityskaari 1.3  Palveluvalikoima ennen ja nyt 1.4  Strateginen suunnittelu 1.5  Vuosisopimukset ja hintaneuvottelut 1.6  Taktinen mediasuunnittelu ja optimointi 1.7  Kampanja-analyysit, optimointi ja seuranta 1.8  Tutkimus ja analytiikka 1.9  Koulutus ja ajankohtaisista asioista tiedottaminen 1.10 Yhteistyö mainos- ja digitoimistojen kanssa 2      Yhteistyön arviointi 2.1    Tavoitteet ja tulokset 2.2    Ihmiset ja kyvykkyydet 2.3    Prosessit ja toimintatavat 2.3.1 Vuosisuunnittelu 2.3.2 Kampanjakohtaiset brief-palaverit 2.3.3 Vastabrief ja kampanjapresentaatio 2.3.4 Toteutusvaihe 2.3.5 Kampanjan tulokset ja yhteenveto 2.4    Innovatiivisuus, uudistuminen ja tarjooma 2.5    Auditointi ja läpinäkyvyys 3     Palkkiojärjestelmät ja median hinnoittelu 3.1   Palvelupalkkio 3.2  Aika- ja projektiveloitus 3.3  Kiinteä maksu eli fee-hinnoittelu 3.4  Tulospohjainen hinnoittelu 3.5  Yhdistelmä 3.6  Erillisveloitukset ja toimenpideveloitukset 3.7  Median ja datan hinnoittelu 3.8  Ehdotusten vertailu 4      Mediatoimiston valinta 4.1    Sisäinen kuvaus 4.2    Valintaprosessi 4.2.1 Kilpailuttamisen palkkio 4.2.2 Luottamuksellisuus 4.2.3 Immateriaalioikeudet 4.2.4 Mediatoimiston taustatiedot 4.2.5 Valintakriteerit 4.2.6 Kilpailutöiden esittely 4.2.7 Kilpailutöiden arviointi 4.2.8 Arviointi ja päätöksen tiedottaminen 4.2.9 Muistilista mediatoimistojen kilpailuttamisesta 5    Mediatoimisto muutoksessa 5.1  Yritykset siirtyvät tuotteista palveluihin – ja palveluiden markkinointiin 5.2  Oman median merkitys kasvaa ja automatisoituu 5.3  Kampanjakalenterit vaihtuvat konversiomalleihin ja asiakaspolkuihin 5.4  Verkkokauppa kasvattaa jatkuvan näkymisen tarvetta 5.5  Myös perinteiset mediat digitalisoituvat 5.6  Analytiikka ohittaa perinteisen tutkimuksen 5.7  Data, monikanavaisuus ja ohjelmallinen mediaostaminen kasvavat 6    Katsaus Suomen mediatoimistokenttään 6.1  Mediatoimistot 6.2  Mediatalot ja somekanavat Suomessa 6.3  Asiakkaat ja toimialat 7    Lopuksi

Kouluttaja

Huomioitavaa

Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy Marketing Finland Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.

Lisää Marketing Finland Academyn lisenssi ostoskoriisi tästä.

Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39€/kk/12kk tai 129€/kk

Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12kk tai 239€/kk

Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk

Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy yli 500 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia! Hintoihin lisätään alv. 24%.