16.1.2024 Aktivoi ja sitouta yleisö pelillistetyillä sisällöillä

Aika

- 13.00

Paikka

GoToWebinar ja Marketing Finland Academy

Hinta

normaali -169 €

jasenhinta -99 €

Koulutuskieli

Tilausehdot

Tietoa koulutuksesta

Miten jatkuvan kiireen ja sisältötulvan keskellä saadaan kiinnitettyä huomio oman brändin viestille? Markkinoinnin pelillistämisessä on kyse interaktiivisuudesta ja oman kohderyhmän aktivoimisesta: Kun ihminen voi itse osallistua, sisältöön keskitytään ja se sisäistetään paremmin. Markkinoinnista tulee sitouttavampaa. • Mitä tarkoittaa pelillistäminen markkinoinnissa ja miksi se toimii? • Pelillistämisen mahdollisuudet ostopolun eri vaiheissa • Oman datan rikastaminen pelillistämisen avulla Kouluttaja: Max Söderholm, Country Manager, Playable Finland Hinta: 99 e Marketing Finlandin jäsenille, muille 169 e. Hintoihin lisätään alv. 24%. Koulutus sisältyy Marketing Finland Academy-lisenssiin ja MMA:n jäsenyyteen.

Huomioitavaa

Mikäli haluat ottaa Marketing Finland Academy -lisenssin käyttöösi samalla kertaa, kun varaat paikkasi tästä koulutuksesta, lisää ostoskoriin haluamasi lisenssi (kuukausi- tai vuosisopimus). Mikäli ostamasi koulutus sisältyy Marketing Finland Academyyn, et saa tästä koulutuksesta erillistä laskua.

Lisää Marketing Finland Academyn lisenssi ostoskoriisi tästä.

Henkilökohtainen koulutuslisenssi jäsenille 39€/kk/12kk tai 129€/kk

Henkilökohtainen koulutuslisenssi muille 129€/kk/12kk tai 239€/kk

Yrityslisenssi jäsenille hlömäärän mukaan alkaen 129€/kk

Marketing Finland Academy -lisenssillä pääset maksutta kaikkiin tuleviin webinaareihin sekä verkkokoulutusalustalle, jossa koulutukset ovat katsottavissa aina, kun haluat. Academystä löytyy yli 500 suomen- ja englanninkielistä markkinoinnin ja viestinnän koulutusta sekä julkaisemiamme kirjoja.

Opiskele silloin, kun sinulle sopii juuri niistä aiheista, jotka ovat sinulle ajankohtaisia! Hintoihin lisätään alv. 24%.