“Mobiili suuremmaksi kuin muut kanavat yhteensä”

Tänä vuonna mobiili on jo selvästi suurempi mainoskanava kuin tv USA:ssa. Sen odotetaan keräävän 76 miljardia dollaria. Ennustejakson lopulla vuonna 2022 mobiilimainonnan panostusten odotetaan olevan jo tuplasti tv:tä suurempia. Jo kahden vuoden päästä mobiilimainonnan investoinnit ohittavat kaikkien muiden medioiden yhteenlasketun osuuden. Merkittäviä muutoksen ajureita ovat tv:n perinteiset linnakkeet urheilu ja uutiset, jotka ovat nopeutuvasti siirtymässä […]

Tänä vuonna mobiili on jo selvästi suurempi mainoskanava kuin tv USA:ssa. Sen odotetaan keräävän 76 miljardia dollaria.

Ennustejakson lopulla vuonna 2022 mobiilimainonnan panostusten odotetaan olevan jo tuplasti tv:tä suurempia. Jo kahden vuoden päästä mobiilimainonnan investoinnit ohittavat kaikkien muiden medioiden yhteenlasketun osuuden.

Merkittäviä muutoksen ajureita ovat tv:n perinteiset linnakkeet urheilu ja uutiset, jotka ovat nopeutuvasti siirtymässä tv:stä verkkoon. Facebookin ja Googlen voittokulku mobiilissa jatkuu, ja videomarkkinoinnin kasvun odotetaan olevan merkittävää.

 

Lähde: eMarketer

 

Lue myös  Videomarkkinointi mobiilissa